Son günlerde bir çok yeni logo ortaya çıkıyor ya da mevcut firmalar logo tiplerini yeniliyorlar. Logo dünyasındaki son gelişmelere kısa bir bakış burada!
Öncelikle yurt içinden gelen bir değişim haberi ile başlayalım, bir süre sosyal medyada da konu olan avea’nın yeni logosu, google vallet servisinin logosundan esinlendiği şeklinde söylentilere maruz kaldı. Renkli logoları seviyorum, ne kadar kopya olduğu konusunda fikir sizin.
Diğer bir yenileme haberi de uzun zamandır aşina olduğumuz bilindik mobilya markası olan istikabal’den geldi. Onlar da hem yeni kurumsal hedeflerini hem de yeni logolarını tanıttılar.
Sınır dışına çıktığımızda henüz açıklanan bir logo Euro 2016 Fransa logosu ile karşılaşıyoruz. UEFA’nın daha önceki logo konseptinin bir devamı olmuş ve bütünlük bozulmamış.
Sportif sulara girdik, oradan devam edelim bilenler bilir, bir zamanlar Avrupa’da fırtına estiren A.S Monaco kulübü bugünlerde yine gündemde. Rus dolar milyarderi Dmitry Rybolovlev’in satın aldığı kulüp ilk iş olarak Radamel Falcao tranferini bitirip ikinci iş olarak da logosunu değiştirdi. Güncelleştirme çok yerinde olmuş.
İngilizlerin köklü kulüplerinden Everton da logosunda temiz bir güncellemeye gitti. Temiz iş.
Logosunda yenileme ve minik düzenlemelere giden bir başka marka ise pek sevdiğimiz Moleskine. Logosunu yenilerkeni fontunda da minik iyileştirmeler yapmış.
Google Motorola’yı satın aldıktan sonra logosuna da el atmış. Fena da olmamış. Renkli şeyler güzel oluyor!
Son olarak Doritos ta dünya çapında bir yenilemeye gitmiş, logoyu görünce pek beğendim ancak zaten uzunca bir zamandır Türkiye’deki ürünlerin bu logo ile çıktığını öğrenince de şaşırdım.
Kaynak: www.hasanyalcin.com
0 yorum:
Yorum Gönder